Статистика

Оцінити ефективність реклами ви можете за допомогою статистики.

Звіт Довідника надасть дані про покази та кліки на оголошення.

Глибший аналіз віддачі від пріоритетного розміщення можна провести за допомогою сервісів веб-аналітики, наприклад Яндекс.Метрики, використовуючи мітки From та UTM для адреси сайту в оголошенні.

Звіт Довідника

Щоб побачити звіт Довідника, на сторінці організації на вкладці Реклама перейдіть за посиланням у полі Статистика.

Під час збирання даних статистики враховуються покази, кліки і середній CTR на всіх майданчиках Довідника: у списку організацій на Яндекс.Картах, на мобільних Яндекс.Картах і в чаклунчику.

Показ — кожна поява на екрані користувача інформації про організацію з Довідника (на пошуку, на Яндекс.Картах, на мобільних Яндекс.Картах).

Клік — будь-який перехід користувача за посиланням до докладнішого опису пропозиції рекламодавця (за назвою організації у чаклунчику, у списку організацій, а також для того, щоб розгорнути мітку на карті).

У статистиці не враховуються несумлінні та випадкові покази і кліки. Для захисту від них у Довіднику, як і в Яндекс.Директі, діє багатоступенева технологія, яка включає в себе як автоматичні, так і ручні методи фільтрації.

Як почати збирати статистику за допомогою Яндекс.Метрики

  1. Створіть лічильник у Яндекс.Метриці та налаштуйте для нього цілі.

  2. Встановіть код лічильника на всі сторінки вашого сайту якомога ближче до початку сторінки — від цього залежить повнота збираних даних. Коректність установлення лічильника ви можете перевірити у консолі браузера.