Довідник

Статистика

Оцінити ефективність реклами ви можете за допомогою статистики.

Звіт Довідника надасть дані про покази та кліки на оголошення.

Глибший аналіз віддачі від пріоритетного розміщення можна провести за допомогою сервісів веб-аналітики, наприклад Яндекс.Метрики, використовуючи мітки From та UTM для адреси сайту в оголошенні.

Звіт Довідника

Щоб побачити звіт Довідника, на сторінці Мої замовлення у списку замовлень перейдіть за посиланням у полі Покази / кліки за вчора.

Під час збирання даних статистики враховуються покази, кліки і середній CTR на всіх майданчиках Довідника: у списку організацій на Яндекс.Картах і в чаклунчику
[no-highlight[

Модуль із картою в результатах пошуку.

]no-highlight]
.

Показ — кожна поява на екрані користувача інформації про організацію з Довідника (на пошуку, на Яндекс.Картах).

Клік — будь-який перехід користувача за посиланням до докладнішого опису пропозиції рекламодавця (за назвою організації у чаклунчику
[no-highlight[

Модуль із картою в результатах пошуку.

]no-highlight]
, у списку організацій, а також для того, щоб розгорнути мітку на карті).

У статистиці не враховуються несумлінні та випадкові покази і кліки. Для захисту від них у Довіднику, як і в Яндекс.Директі, діє багатоступенева технологія, яка включає в себе як автоматичні, так і ручні методи фільтрації.

Як почати збирати статистику за допомогою Яндекс.Метрики

  1. Створіть лічильник у Яндекс.Метриці та налаштуйте для нього цілі.

  2. Встановіть код лічильника на всі сторінки вашого сайту якомога ближче до початку сторінки — від цього залежить повнота збираних даних. Коректність установлення лічильника ви можете перевірити у консолі браузера.

Як відстежити кількість переходів за посиланням із Довідника

Щоб зібрати статистику за кількістю переходів, використовуйте мітку From:

  1. На сторінці Мої замовлення інтерфейсу Довідника виберіть потрібне замовлення та перейдіть у його картку.
  2. Перейдіть на вкладку Спосіб розміщення.
  3. У полі Посилання рекламного оголошення додайте до адреси сайту параметр виду ?from= (наприклад, ?from=sprav). Після цього посилання рекламного оголошення виглядатиме, наприклад, так: www.site.ua/?from=sprav.

    Докладніше див. у розділі Мітки Допомоги Яндекс.Метрики.

    Примітка. Переконайтеся, що цей параметр не конфліктує із програмним забезпеченням вашого сайту і сервер коректно відображає сторінки з цим параметром.
  4. Щоб зібрати докладнішу статистику переходу за оголошенням, у полі Посилання рекламного оголошення додайте до адреси сайту UTM-мітки. Докладніше про параметри міток див. у Допомозі Яндекс.Метрики.

Дані щодо переходів будуть доступні у звітах Яндекс.Метрики.