Довідник

Керування відгуками

Де показуються відгуки про організації?

Відгуки та рейтинг організації відображаються на Яндекс.Картах. Щоб побачити відгуки, знайдіть організацію на карті й перейдіть на сторінку організації.

Рейтинг організації не впливає на її положення в результатах пошуку на Яндекс.Картах.

Звідки Яндекс бере відгуки?

Частину відгуків про організації в Довіднику надано нашими партнерами. Такі відгуки відображаються у вигляді короткої цитати і посилання на повний текст відгуку.

Частину відгуків додають безпосередньо користувачі. Ці відгуки проходять модерацію і повинні відповідати певним вимогам.

Які вимоги до відгуків?

Користувач може залишити лише один відгук на організацію і надалі редагувати його. Відгук повинно бути написано у кириличній розкладці українською або російською мовою.

Крім того, не публікуються відгуки:

  • що не описують досвід взаємодії з організацією або містять уривчастий опис;

  • що містять ненормативну лексику і образи;

  • написані з великою кількістю граматичних помилок;

  • що містять особисті дані співробітників організації або інших людей;

  • звернені до інших користувачів із метою вступити з ними в дискусію;

  • що містять посилання на інші сайти;

  • що містять згадки про конкурувальні організації;

  • що містять порівняння організацій одна з одною;

  • адресовані команді сервісу Яндекс.Карти і такі, що містять інформацію про помилки у даних.

Як відредагувати або видалити свій відгук?

Змінити або видалити свій відгук ви можете на сторінці організації на Яндекс.Картах.

  1. Авторизуйтеся на Яндексі під логіном, під яким ви залишали відгук.

  2. Знайдіть організацію на Яндекс.Картах.

  3. Перейдіть на сторінку організації з розділу Оцінки і відгуки картки організації або за посиланням у назві організації.

  4. Знайдіть свій відгук у списку. Відредагуйте або видаліть його.

Чи може власник організації відповісти на відгук?

Власник організації може відповісти на відгуки, залишені користувачами Яндекса. Робота з відгуками допоможе показати, що компанії небайдуже ставлення клієнтів.

У користувача немає можливості відповісти власнику організації на його повідомлення. Тому у відповіді на відгук краще одразу надати всю додаткову інформацію та свої контактні дані, якщо хочете продовжити спілкування з користувачем.

Щоб відповісти на відгук:

  1. У розділі Мої організації знайдіть потрібну компанію і перейдіть за посиланням Редагувати.

  2. На сторінці Редагування організації натисніть на посилання Відгуки.

  3. На сторінці Керування відгуками під потрібним відгуком натисніть на Відповісти.

Що робити, якщо відгук користувача некоректний?

Власник організації може поскаржитися на відгук про свою організацію, якщо вважає його некоректним. Для цього:

  1. На сторінці Керування відгуками натисніть на кнопку Поскаржитися.

  2. Докладно опишіть причину, через яку вважаєте відгук некоректним.

Строк обробки скарги становить два дні. Якщо її буде визнано обґрунтованою, показ відгуку буде зупинено.

Якщо з якихось причин скаргу було відхилено, а ви переконані в недостовірності відгуку та бажаєте його видалити, надішліть оригінал скарги поштою на адресу Яндекса (119021, м. Москва, вул. Льва Толстого, буд. 16), і відгук буде знято з показу.

У скарзі обов'язково повинні бути:

  • підпис директора (або іншої уповноваженої особи), печатка;

  • вказівка на те, який саме відгук порушує права власника організації;

  • у чому полягає порушення.

Для якнайшвидшого розгляду скарги відскановану копію листа надішліть на адресу review-quality@yandex-team.com.ua.

Увага! Цю адресу призначено лише для власників організацій у разі звернення за описаною процедурою. Якщо ваш лист не відповідає тематиці розділу, він ігноруватиметься.
Примітка. Відповідно до пункту 4 Угоди користувача сервісів Яндекса, користувач самостійно несе відповідальність за зміст контенту, розміщеного та/або розповсюджуваного за допомогою сервісів Яндекса.

Що робити, якщо відгук із сайту-партнера некоректний?

Відгуки від сайтів-партнерів публікуються на Яндекс.Картах із посиланням на джерело.

Якщо власник організації вважає відгук некоректним, він може звернутися зі скаргою до власника цього сайту безпосередньо на сайті-партнері, перейшовши за посиланням на повний текст відгуку.

Відгук не відображатиметься на сервісах Яндекса через кілька днів після того, як його буде видалено із сайту-партнера.