Довідник

Показ організації

Чому на сторінці результатів пошуку в Яндексі я не бачу фрагмента карти з адресами і своє оголошення?

Блок із картою (чаклунчик) показується лише на певні запити користувачів.

Докладно про чаклунчик див. у розділах Пошукові чаклунчики і Чаклунчик адрес.

Моя організація не відображається на пріоритетній позиції

Організація може не бути на пріоритетній позиції з таких причин:

Замовлення не оплачено

Пріоритетний показ організації почнеться, коли у Яндекс надійде підтвердження вашого платежу. Ми перевіряємо відомості про оплату кожні три години.

Замовлення не активовано

Після оплати замовлення повинно пройти перевірку, це може зайняти кілька годин. Після активації ваша організація з'явиться на Яндекс.Картах.

Зазначені причини не підходять до моєї ситуації

Як показуватимуться оголошення, якщо пріоритетне розміщення в одній рубриці замовило кілька організацій?

Якщо на сторінку результатів пошуку потрапляють одразу кілька організацій, які замовили пріоритетне розміщення, то позиція показу залежатиме від низки критеріїв. Зокрема, враховуються:

  • відповідність організації пошуковому запиту;
  • віддаленість організації від вибраної користувачем точки на карті (або від центру міста, якщо в запиті є лише назва міста).

На покази організації не впливають такі фактори:

  • назва — організації показуються не в алфавітному порядку;
  • сума оплати замовлення;
  • дата початку розміщення;
  • тривалість розміщення.

Я оформив дві заявки з різними рекламними текстами на одну організацію. На різні пошукові запити показуватимуться різні оголошення?

У однієї організації (із загальною назвою, адресою, телефоном) може бути лише одне активне замовлення.

Якщо для однієї організації оплачено кілька заявок, то спочатку показуватиметься оголошення, яке було оплачено раніше. Показ наступного оголошення почнеться після того, як закінчиться час розміщення першого оголошення.

Мітку організації розміщено неточно

У разі додавання компанії в Довідник її адреса визначається автоматично. При цьому іноді адреса може визначитися неточно — наприклад, якщо в базі Яндекс.Карт немає вулиці або номера будинку з адреси компанії.

Будь ласка, надішліть нам скриншот із точним місцем розташування вашої організації.

Поставити запитання

Також ви можете зв'язатися з нами за телефонами:

+380 (48) 737-44-10, дод. 6667 (відділ із роботи з клієнтами, з 9:00 до 18:00)

0 800 60-48-61, дод. 6667 (відділ із роботи з клієнтами, дзвінки зі стаціонарних телефонів України безкоштовні)

0 800 60-48-61, дод. 2890 (служба підтримки, дзвінки зі стаціонарних телефонів України безкоштовні)