Транспорт

Запитання та відповіді

Початок роботи

Підтримувані платформи

Яндекс.Транспорт підтримується на платформах iOS 7 і вище, Android 2.3 і вище.

Як дізнатися версію програми і версію операційної системи?

Щоб дізнатися версію встановленої програми, натисніть на кнопку Меню і виберіть пункт Налаштування → Про програму.

Щоб дізнатися версію операційної системи, натисніть на кнопку Налаштування і виберіть пункт Основні → Про цей пристрій. У рядку Версія зазначено версію операційної системи вашого пристрою.

Де завантажити програму?

Версію для платформи Android можна завантажити у Яндекс.Store і Google play.

Версію для iOS — в AppStore.

Підтримувані мови

Яндекс.Транспорт підтримує українську, російську й англійську мови.

Для телефона, на якому встановлено іншу мову, програма запускається англійською мовою.

У яких містах зараз є відображення транспорту в реальному часі?

Щоб побачити актуальний список, увійдіть у Налаштування → Вибрати місто. Див. розділ Вибрати місто.

Пошук

Як працюють підказки під час введення даних?

Щоб ввести пошуковий запит швидше, ви можете скористатися автоматичними підказками.

У підказки включається перелік об'єктів, назви яких відповідають введеному запиту; об'єкти розташовуються у порядку віддаленості від центру відображуваної карти.

Маршрути

Як побудувати маршрут?
Як побудувати маршрут до організації або місця?

Щоб побудувати маршрут до заданої точки:

  1. Натисніть і утримуйте знайдену точку на карті.
  2. У контекстному меню, що відкрилося, натисніть на кнопку Сюди .

Маршрут буде побудовано від вашого місця розташування до знайденого об'єкта.

Докладніше див. розділ Побудувати маршрут.

Як переглянути маршрутний лист?

Див. розділ Деталі маршруту.

Як скинути маршрут?

Натисніть на кнопку Скасувати або значок Закрити .

Докладніше див. розділ Деталі маршруту.

Чому не будується запитаний мною маршрут?

Опція побудови маршрутів доступна не скрізь. Якщо ви стикнулися з тим, що в Україні або за кордоном маршрут не будується, напишіть нам.

Затори

Про те, як працюють Яндекс.Затори, можна дізнатися у блозі Яндекса.

Наскільки актуальна інформація про затори?

У Яндекс.Заторах відображаються дані, які надають користувачі сервісів Яндекс.Карти і Яндекс.Навігатор. Про спосіб відображення див. розділ Затори.

Чим частіше надходять дані, тим актуальніша інформація. Поточне відображення ситуації деякий час зберігається. Якщо за цей час надходять нові дані, вид заторів змінюється відповідно до них. Якщо нових даних немає, затори припиняють відображатися до появи нових даних.

Можливі проблеми

Чому не працює визначення мого місця розташування?

Можливо, на вашому пристрої не увімкнено функцію геопозиціонування. Щоб її увімкнути:

  • Android 4.3 і нижче: у меню Налаштування → Моє місце розташування увімкніть опцію За супутниками GPS.
  • Android 4.4: у меню Налаштування → Місце розташування → Режим увімкніть опцію За всіма джерелами або За супутниками GPS.
  • iOS: у меню Налаштування → Конфіденційність увімкніть опції Служби геолокації і Поділитися геолокацією (для програми). Якщо їх увімкнено, то перевірте, чи не перегороджує щось (наприклад, дах автомобіля) шлях сигналам GPS.

Чому відображаються не всі маршрути або вони відображаються неправильно?

Дані про переміщення транспорту ми отримуємо від партнерів, тому вплинути на їх достовірність і повноту не можемо.

Де знайти список партнерів (організацій), що надають інформацію?

Потрібно увійти в Налаштування → Про програму → Джерела даних. Див. розділ Подивитися інформацію про програму

Побажання, пропозиції та проблеми

Про проблеми у роботі програми Яндекс.Транспорт, а також про свої побажання і пропозиції ви можете написати службі підтримки.

Щоб отримати вичерпну відповідь, запишіть запитання якомога докладніше.