Вебмайстер
Яндекс для вебмайстрів
Як Яндекс індексує сайти
Сайт на сторінці результатів пошуку
Сервіс «Яндекс.Вебмайстер»
Налаштування індексування
Вміст сайту
Сайт у результатах пошуку
Безпека сайтів
Сервіси Яндекса на вашому сайті

Інформація про організацію

Яка інформація про організації показується в Яндексі?

У сервісі Яндекса Довідник організацій збирається інформація про організації, їх адреси, контактні дані, а також різні додаткові параметри, наприклад, режим роботи.

Ці дані показуються на Яндекс.Картах:

  • ваша організація може бути знайдена на карті;

  • у балуні та на спеціальній сторінці організації буде показана докладна інформація про неї (наприклад, декілька телефонів, режим роботи, додаткові параметри, залежні від типу організації).

А також у результатах пошуку Яндекса:

  • в описі головної сторінки сайту може показуватися адреса і телефон;

  • для багатьох рубрик формується спеціальний сніпет;

  • іноді в результатах пошуку показується невеликий фрагмент карти з нанесеними на неї адресами. Ці адреси також беруться із загального довідника.

Як передати інформацію про адреси та організації?

Власники сайтів організацій можуть додати інформацію про свої адреси на сторінці "Географія сайту" -> "Адреси та організації" або скористатися деякими схемами стандарту семантичної розмітки Schema.org.

Також можна прив'язати до сайту організацію з Яндекс.Довідника. Для цього необхідно зазначити правильну і точну адресу потрібного сайту під час заповнення інформації про компанію в Довіднику в полі «Сайт».

Адреса і телефон не завжди відображаються у сніпеті. Чому?

Сніпет з адресою та телефоном організації показується лише для однієї сторінки сайту — тієї, яку Яндекс вважає безпосередньо пов'язаною з цієї організацією. Це може бути як головна, так і внутрішня сторінка сайту. Поняття, яким ми в цьому випадку оперуємо — не сайт і не головна його сторінка, а організація: географічна адреса, телефон і сайт — властивості, що її описують.

Один сайт може бути присвячений кільком організаціям. Цим пояснюється ситуація, коли для сайту відображаються кілька адресних сніпетів для різних його сторінок, що відносяться до різних організацій. Сторінка організації з адресним сніпетом — це головна сторінка організації на сайті, "вхід" до будь-якої додаткової інформації.

Що таке додаткові параметри? Де і як вони відображуються?

Користувачів під час пошуку організацій зазвичай цікавлять не лише розташування, але й певні додаткові параметри. Наприклад, під час вибору ресторану потрібно знати тип його кухні та суму середнього рахунка, а під час пошуку лікарні — інформацію про те, які відділення в ній є.

Для найпопулярніших у користувачів типів організацій такі дані можуть бути передані разом з інформацією про адресу. В організацій різних спеціалізацій різний набір параметрів та їх кількість. Усі організації, незалежно від їх типу, можуть задати час роботи, альтернативні назви та додаткові контактні дані. Дані передаються з використанням форми "Географія сайту" -> "Адреси та організації". На вкладці "Види діяльності" необхідно вибрати спеціалізацію організації. Якщо для цього виду діяльності можливе введення додаткових параметрів, на вкладці з'являться додаткові поля.

Такі дані показуються на картах у спливаючих підказках і на сторінках організацій. Для сайтів організацій кількох популярних типів вони також виносяться у спеціальні сніпети.

Для яких типів організацій може бути сформований спеціальний сніпет?

Адреса і телефон показуються у сніпеті головної сторінки будь-якого сайту, для якого нам відома така інформація, незалежно від галузі діяльності організації.

Також у сніпеті головної сторінки сайту може бути показана докладна інформація про організацію та її послуги, наприклад, сума середнього рахунка ресторану або "зірковість" готелю.

Зараз це можливо для таких організацій:

  • Ресторани

  • Піцерії

  • Кафе та кав'ярні

  • Бари та паби

  • Боулінг- і більярд-клуби

  • Спорт-бари

  • Готелі

  • Кінотеатри

  • Музеї

  • Аеропорти

  • Фітнес-центри

  • Дитячі садки

  • Автошколи

  • Салони краси

  • Перукарні

  • Аптеки

  • Стоматологічні клініки

  • Ломбарди

  • Весільні салони

  • Туристичні фірми

  • Санаторії

  • Басейни

  • Ветеринарні клініки

  • Зоомагазини

  • Книжкові магазини

  • Автосервіси

  • Автосалони

  • Автомобільні мийки

  • Шиномонтаж

  • Суші-бари

  • Лазні

  • Таксі

  • Нотаріуси

  • Дельфінарії

  • Школи танців

  • Нічні клуби

  • Торгові центри

  • Супермаркети

  • Хімчистки

  • Фотопослуги

  • Ресторани швидкого харчування

  • Залізничні вокзали

  • Автовокзали

  • АЗС

  • Інтернет-провайдери

  • Туроператори

  • Школи та центри йоги

  • Театри

  • Служби доставки їжі

  • Рукодільні магазини

  • Страхові компанії

  • Гуртожитки

  • Тату-салони

  • Солярії

  • Ательє з пошиття одягу

Це найпопулярніші рубрики Довідника організацій, вибрані в результаті аналізу пошукових запитів користувачів. Їх список з часом розширюватиметься.

Правила надання інформації про організацію

Заявка на додавання або редагування інформації в Довіднику може бути відхилена з таких причин:

1. Не зазначено адресу організації. Для більшості організацій розміщення в Довіднику без адреси неможливе.

2. Номер телефону не зазначено або зазначено неправильно. Якщо при цьому не зазначено сайт, то з великою ймовірністю заявка буде відхилена, оскільки менеджери Яндекса не зможуть перевірити коректність даних про компанію, а згодом неможливо буде відстежувати актуальність інформації.

3. Заявка є приватним оголошенням, а не інформацією про організацію. Наприклад, продаж земельної ділянки.

4. Назва компанії в заявці вказує на сферу діяльності. Якщо менеджерам Яндекса не вдалося уточнити за телефоном подробиці про компанію з назвою "Кладемо паркет" або "Альтернатива готелю", то заявка буде відхилена.

5. Заявка містить:

  • оголошення про продаж котеджних містечок;

  • рекламу виставки з певними датами;

  • інформацію про sms-розсилку;

  • інформацію про продаж SIM-карт і "гарних" номерів мобільних телефонів;

  • посилання на персональний сайт;

  • посилання на ігровий портал;

  • посилання на форум;

  • посилання на завантаження файлів (фільми тощо);

  • посилання на сайт із порнографічним матеріалом;

  • посилання на сайт із ненормативною лексикою.

Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!