Вебмайстер
Яндекс для вебмайстрів
Як Яндекс індексує сайти
Сайт на сторінці результатів пошуку
Сервіс «Яндекс.Вебмайстер»
Налаштування індексування
Вміст сайту
Сайт у результатах пошуку
Безпека сайтів
Сервіси Яндекса на вашому сайті

Посилання

Посилання — найважливіша складова інтернету. Вони зв'язують між собою сторінки всесвітньої павутини і є стежинами, якими ходять користувачі. Тому дуже важливо приділити увагу посиланням, якими ваш сайт пов'язаний із зовнішнім світом.

  1. Партнерські посилання. Якщо на інших сайтах стоять посилання на ваш сайт, простежте за тим, щоб їх текст містив адекватний опис вашого сайту, а не просто URL. Попросіть партнерів змінити ці посилання так, щоб вони мали більше змісту, ніж слова «тут», «там», «цей сайт» тощо.

  2. Посилання, які використовують інтернет-ЗМІ. Якщо онлайн-ЗМІ використовують інформацію з вашого сайту, буде корисно мати в тексті посилання з відповідною ключовою фразою.

  3. Каталоги посилань. В інтернеті є обмежена кількість каталогів, в яких варто розмістити посилання на свій сайт. Наприклад, Яндекс.Каталог або dmoz, якісні каталоги організацій на регіональних порталах. Існує також величезна кількість спам-каталогів, які не модеруються та розміщення посилань у яких навряд чи позитивно вплине на ранжування вашого сайту. Ось декілька ознак, які має хороший каталог:

    • Каталог повинен бути таким, що модерується.

    • Каталог повинен мати зручну для користувачів навігацію.

    • У тематичних розділах каталогу повинні бути посилання на авторитетні у відповідній галузі сайти, сайти компаній-лідерів у своїй галузі.

    • Назви й описи сайтів не повинні містити граматичних помилок, повинні бути зручними для сприйняття та використання.

    • На сторінках каталогу не повинно бути реклами, що заважає сприйняттю основного змісту.

  4. Приділіть увагу посиланням, які можуть розміщувати користувачі на вашому сайті. Якщо у вас є розділи, в яких можна залишати свої повідомлення (наприклад, коментарі до записів, форум, обговорення матеріалів), уважно стежте за вихідними посиланнями. Всі посилання, по можливості, повинні модеруватися власником сайту. Імовірність того, що на вашому сайті залишать спам-запис, на жаль, досить велика. Пошукова система Яндекс не враховує спамерські посилання на сайти, проте репутація вашого сайту може постраждати, якщо не контролювати розміщувані на його сторінках записи. Якщо ви не впевнені в якості посилань, що залишаються користувачами на вашому сайті, рекомендуємо додавати до них атрибут rel="nofollow". Якщо на вашому форумі багато спам-повідомлень, то він може бути повністю заборонений до індексування в Яндексі. Рекомендується також захистити свій сайт від спам-роботів за допомогою системи CAPTCHA.

  5. Платні посилання, посилальні біржі. Яндекс цінує посилання, які ставляться для того, щоб допомогти відвідувачам сайту. Ті ж посилання, які з'являються на сайтах за певну плату (особливо коли вони розміщуються з використанням посилальних бірж і призначені для пошукових систем, а не відвідувачів сайту), заважають Яндексу коректно визначати міру довіри до сайтів та їх релевантність запитам користувачів. Докладніше про SEO-посилання.

Примітка. 

Уважно стежте не лише за посиланнями на інші сайти, але й за посиланнями, за допомогою яких посилаються на ваш сайт — їх можна подивитися в Яндекс.Вебмайстрі. Не всі посилання однаково корисні.

До наступного розділу

Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!