Вебмайстер
Яндекс для вебмайстрів
Як Яндекс індексує сайти
Сайт на сторінці результатів пошуку
Сервіс «Яндекс.Вебмайстер»
Налаштування індексування
Вміст сайту
Сайт у результатах пошуку
Безпека сайтів
Сервіси Яндекса на вашому сайті

Регіональність

Яндекс приділяє значну увагу обліку регіональності в результатах пошуку. Вводячи в пошуковий рядок геозалежний запит (запит, що відноситься до певного регіону — наприклад [таксі] або [купити айфон]), користувач бажає побачити відповіді зі свого регіону, а не з інших міст.

Щоб алгоритм правильно визначав регіональну приналежність (регіональність) сайту, дотримуйтеся наших рекомендацій:

  1. Зазначайте на сайті повну адресу вашої організації, включаючи індекс і телефонний код міста. Це допоможе роботу Яндекса автоматично визначати відповідний сайту регіон. Не слід розміщувати адресу та телефон лише у вигляді зображення. Якщо сайт має регіональну спрямованість, намагайтеся розміщувати на ньому більше інформації, що відноситься саме до цього регіону. Пам'ятайте: чим більше інформації на сайті буде орієнтовано на користувачів регіону, тим більша ймовірність, що сайт буде краще ранжуватися в цьому регіоні.

  2. Якщо у вашої організації є кілька регіональних представництв, зазначте адреси та телефони кожного з них, щоб робот Яндекса знав про приналежність сайту до кількох регіонів.

  3. Регіональність сайту визначається не лише на підставі наданого йому регіону, але й за контактними адресами. Щоб допомогти роботу коректніше визначати регіональну приналежність вашого сайту, радимо скористатися такими сервісами:

    • Яндекс.Вебмайстер (https://webmaster.yandex.ua/). У розділі «Географія сайту» — «Регіон сайту» (докладніше Регіон сайту) ви побачите поточну регіональність сайту з точки зору робота Яндекса. Якщо її визначено неправильно, ви можете подати заявку на зміну регіону, яка буде перевірена нашими модераторами протягом тижня. Якщо заявку буде схвалено, наданий сайту регіон почне враховуватися алгоритмом через кілька оновлень пошукової бази.

    • Яндекс.Довідник (http://sprav.yandex.ru). Не забувайте додавати всі наявні у вашої організації адреси, оскільки це може допомогти роботу коректніше визначати її регіональність. Додати адресу організації, пов'язаної з сайтом, можна як у самому сервісі Яндекс.Довідник, так і в Яндекс.Вебмайстрі, в розділі «Географія сайту» — «Адреси та організації».

  4. Деякі сайти влаштовано так, що користувачу надаються різні версії сайту залежно від того, з якого регіону (з якої IP-адреси) він зайшов на сайт (регіональні версії сайту). Наприклад, якщо у вашої компанії є представництва в різних містах, то користувачу з Хімок може бути показана одна версія сайту, а користувачу з Хабаровська — інша. Але робот Яндекса виконає черговий обхід індексування з IP-адреси одного конкретного регіону, і тому йому буде подано лише одну з версій сайту, і частину змісту не буде проіндексовано. Щоб проіндексувався весь сайт, рекомендуємо робити всі сторінки доступними для робота не залежно від його IP-адреси. Про те, як у логах визначати пошукового робота Яндекса, читайте на сторінці Як у логах сервера подається робот

  5. Часто на сайті накопичується достатньо інформації про регіональні представництва для того, щоб виділити її в окремий сайт. Тоді перед вебмайстром постає питання, як це краще зробити: створити новий сайт чи ж обмежитися піддоменом. Оскільки користувачу буде легше побачити зв'язок між основним сайтом і його піддоменом, краще зупинитися саме на другому варіанті та скористатися нашими порадами:

    • Щоб користувачу було простіше ідентифікувати регіональність піддомену вашого сайту, додайте в його адресу назву відповідного регіону (наприклад, spb.site.ru або samara.site.ru).

    • Для коректного обліку регіональності піддомену не забудьте надати йому регіон (https://webmaster.yandex.ua/) і контактну адресу (http://sprav.yandex.ru).

    • Регіональний піддомен повинен містити інформацію, корисну для користувачів саме з того регіону, для якого він створений.

    • Регіональні піддомени повинні бути включені в навігацію за основним сайтом, щоб відвідувач міг з головної сторінки перейти на ту, яка відноситься до його регіону.

До наступного розділу

Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!