Вебмайстер
Яндекс для вебмайстрів
Як Яндекс індексує сайти
Сайт на сторінці результатів пошуку
Сервіс «Яндекс.Вебмайстер»
Налаштування індексування
Вміст сайту
Сайт у результатах пошуку
Безпека сайтів
Сервіси Яндекса на вашому сайті

На які запитання відповідає ваш сайт

Основне призначення пошукової системи Яндекс — відповідати на запитання. Якщо ваш сайт може краще за інших відповісти на запитання користувача, ймовірність, що саме він займе перше місце в результатах пошуку на відповідний пошуковий запит, буде максимальною. Припустимо, ви або ваша компанія надаєте затребувані людьми послуги в певні галузі. Тоді ви можете створити свій сайт для того, щоб розповісти користувачам про ці послуги, прорекламувати себе, а пошук Яндекса допоможе користувачам знайти відповіді на запитання, що їх цікавлять, використовуючи інформацію зі сторінок вашого сайту. При створенні сайту вам буде корисно зрозуміти, як користувачі формулюють свої потреби у вигляді пошукових запитів. Справа в тому, що на розташування сторінки в результатах пошуку на запит дуже сильно впливає те, якою мірою її текст відповідає формулюванню запиту — «текстова відповідність». Наприклад, якщо користувач шукає який-небудь термін, а на сторінках вашого сайту він взагалі не вживається, то малоймовірно, що пошукова система визнає ваш сайт таким, що містить хорошу відповідь на запит користувача.

Примітка. 

Стежте за відповідністю текстів на сторінках вашого сайту запитам ваших потенційних клієнтів.

Уявіть, що користувач цікавиться тією сферою послуг, в якій ви працюєте. Як він сформулює свій запит до Яндексу? Які слова він використовуватиме? Як детально він опише свою потребу? Проаналізувати, що і як саме запитують користувачі у Яндекса, вам допоможе сервіс «Статистика ключових слів».

Введіть слово або словосполучення, що означає ваш товар або послугу і натисніть кнопку «Підібрати». Ви побачите запити користувачів, що містять задане вами слово або словосполучення (ліворуч), і пов'язані запити, які люди вводили під час пошуку цього слова або словосполучення (праворуч). Колонка праворуч допомагає знайти на перший погляд неочевидні запити, пов'язані з досліджуваною сферою послуг. Наприклад, користувачі можуть використовувати синоніми або інші слова, що уточнюють або розширюють початковий запит. Числа поряд з кожним запитом дають оцінку кількості відповідних запитів до Яндекса за місяць. Так, поряд зі словом «телефон» наведено кількість показів на всі запити зі словом «телефон»: «купити телефон», «мобільний телефон», «купити мобільний телефон», «купити новий мобільний телефон у цятку» тощо.

За допомогою пошуку статистики запитів за регіонами ви можете подивитися популярність пошукового запиту у вашому місті або регіоні.

Популярність запиту залежить від багатьох чинників і може досить сильно коливатися. Наприклад, на популярність запиту впливає пора року або події, що відбуваються у світі, так чи інакше пов'язані з напрямом вашої діяльності. Для відстеження й аналізу ситуації користуйтеся сервісами Яндекс.Вебмайстер і Яндекс.Метрика. Докладніше про використання сервісу «Статистика ключових слів» читайте у спеціальному розділі допомоги Яндекса.

Примітка. 

Виберіть декілька ключових фраз, якими можна окреслити послуги, що надаються вами. Щоб сторінка ранжувалася високо, вона повинна давати найкращу в інтернеті відповідь на запитання користувача.

До наступного розділу

Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!