Вебмайстер
Яндекс для вебмайстрів
Як Яндекс індексує сайти
Сайт на сторінці результатів пошуку
Сервіс «Яндекс.Вебмайстер»
Налаштування індексування
Вміст сайту
Сайт у результатах пошуку
Безпека сайтів
Сервіси Яндекса на вашому сайті

Питання про семантичну розмітку

Чи буде мій сайт ранжуватися краще, якщо я використовую розмітку?

Розмітка може зробити ваш сайт помітнішим у Пошуку Яндекса і таким чином залучити більше відвідувачів, що належать до цільової аудиторії. Яндекс же зацікавлений у тому, щоб користувачі вирішували свої завдання за допомогою Пошуку. Одна з метрик якості Пошуку так і називається — «щастя користувача». Сайти, що підвищують «щастя», ранжируються вище.

Я прочитав про стандарт Schema.org. Як налаштувати його на своєму сайті?

Ознайомтеся з розділами нашої допомоги та скористайтеся інструментами для роботи з розміткою. Якщо стандартні способи впровадження вам не підходять (наприклад, через складне верстання), напишіть у клуб Пошуку. Швидше за все, вам знадобиться допомога програміста.

Schema.org описує багато різних типів даних, чи всі вони підтримуються Яндексом?

Ні, зараз ми підтримуємо не всі типи даних Schema.org. Повний список оброблюваних типів наведений у нашій допомозі (наприклад, у розділах про зображення чи відео).

Майте на увазі: сфера застосування Schema.org у Яндексі постійно розширюється. Якщо ви вважаєте, що якась інформація важлива, то сміливо розмічуйте її за стандартом.

Я налаштував у себе на сайті Schema.org. Як переконатися, що все запрацювало?

Спочатку переконайтеся, що розмічені дані правильно та без помилок розпізнаються нашим валідатором. Якщо розмітка правильна і розмічені дані використовуються сервісами Яндекса, то через деякий час (зазвичай — два тижні) ці дані з'являться на відповідних сторінках.

Якщо розмітка правильна, але дані не проходять ручну модерацію, ви отримаєте повідомлення від модератора в інтерфейсі Я.Вебмайстра. Модератор розповість, чому дані не можуть бути використані, і запропонує внести корективи.

Чому сніпети не показуються, хоча моя розмітка успішно розпізнається вашим валідатором?

Переконайтеся, що Яндекс може використати ваші дані в сніпетах. Усі сніпети, які можуть складатися з ваших даних, описано в розділі Зміст сайту.

Перш ніж з'явитися у сніпетах, дані мають бути:

  1. коректно розмічені;

  2. проіндексовані;

  3. промодеровані.

Якщо всі вимоги Яндекса виконано, то модератор схвалює використання даних з вашого сайту. Через деякий час (близько двох тижнів) сніпети з вашими даними з'являться в Пошуку.

Я використав мікроформат hProduct, але не бачу товарних сніпетів у пошуку, чому?

На жаль, зараз формат hProduct використовується лише для розмітки відгуків і статей про автомобілі. Щоб Яндекс розпізнавав описи всіх товарів на вашому сайті, підключіть сайт до партнерської програми для магазинів (для цього треба скласти спеціальний YML-файл і надіслати заявку за допомогою Вебмайстра).

Що краще використовувати — мікроформати чи Schema.org? Як робот оброблятиме сайт, якщо я використовую і те, й інше?

Наші алгоритми не віддають перевагу якому-небудь одному типу розмітки. Це означає, що ви можете використати той формат, який вам здається зручнішим. Проте ми рекомендуємо використати Schema.org як сучасніший, повніший стандарт, що активно розвивається.

Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!