Вебмайстер
Яндекс для вебмайстрів
Як Яндекс індексує сайти
Сайт на сторінці результатів пошуку
Сервіс «Яндекс.Вебмайстер»
Налаштування індексування
Вміст сайту
Сайт у результатах пошуку
Безпека сайтів
Сервіси Яндекса на вашому сайті

Повідомлення

Які бувають повідомлення?

Основні типи повідомлень подано нижче:

Тип повідомленняОпис
Глобальне

Повідомлення цього типу надсилаються всім користувачам сервісу. Вони містять інформацію про важливі зміни сервісу або пошуку.

Персональне

Повідомлення цього типу надсилаються особисто користувачеві. Вони використовуються службою підтримки для повідомлення про різні проблеми сайту.

Оновлення пошукової бази

Повідомлення цього типу надсилаються після появи нової пошукової бази.

Спам на сторінках сайту

Повідомлення цього типу надсилаються власникові сайту, якщо на одній або декількох сторінках його сайту виявлено пошуковий спам.

Збільшення кількості помилок

Повідомлення цього типу надсилаються власникові сайту, якщо під час чергового обходу робота збільшення кількості помилок обходу перевищило заданий поріг.

Потрібне підтвердження прав

Необхідність повторного підтвердження прав може виникнути, якщо Яндекс визнав сайт дзеркалом іншого сайту. В цьому випадку у списку сайтів користувача цей сайт буде замінений на сайт, дзеркалом якого (на думку Яндекса) він є.

XSS-атака на сайт

Повідомлення цього типу надсилаються власникові сайту, якщо його сайт зазнав XSS-атаки.

Як налаштувати пересилання повідомлень?

Налаштувати пересилання повідомлень можна на сторінці "Повідомлення" розділу "Налаштування".

На цій сторінці ви також можете вимкнути опцію отримання повідомлень, які вам нецікаві.

Чи потрібно відповідати на повідомлення?

Відповідати на повідомлення не потрібно. Більшість повідомлень надсилаються автоматично у разі виявлення відповідних проблем на сайті.

Якщо у вас виникли питання, ви можете скористатися формою "Поставити запитання про сайт у службу підтримки" у відповідному розділі сервісу.

Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!