Бета браузера

Помилка «Ваш профіль несправний»

Якщо Яндекс.Браузер не може запуститися через помилку у вашому профілі, то він запуститься в режимі відновлення з чистим профілем. У цьому разі ви побачите повідомлення:

Щоб відновити дані зі старого профілю, виконайте описані нижче дії.

Якщо ви хоча б раз робили синхронізацію
  1. Натисніть на значок  Додати користувача.
  2. Введіть ім'я вашого нового профілю і натисніть на кнопку Додати.
  3. Натисніть на значок  Авторизуватися.
  4. Введіть ваш логін та пароль на Яндексі.

Після цього усі ваші дані буде перенесено в новий профіль сервера Яндекса.

Якщо ви ніколи не синхронізували профіль
  1. Натисніть на значок  Додати користувача.
  2. Введіть ім'я вашого нового профілю і натисніть на кнопку Додати.
  3. Відкрийте на локальному комп'ютері папку старого профілю %AppData%\Local\Yandex\YandexBrowser\User Data\Default.
  4. Додайте файли Cookies, History, Login Data, Web Data з папки Default у папку нового профілю %AppData%\Local\Yandex\YandexBrowser\User Data\Ім'я нового профілю. Ви можете перенести й інші файли зі старого профілю, але якщо серед них буде файл із помилкою, то браузер знову не зможе запуститися.

Якщо перенести дані зі старого профілю в новий не вдалося, повідомте про проблему службі технічної підтримки через форму зворотного зв'язку.

Докладніше про синхронізацію див. розділ Синхронізація браузера.