Бета браузера

Помилка синхронізації (неправильний пароль)

Якщо під час синхронізації з'являється помилка "Ви змінили пароль, але ваші особисті дані зашифровано старим", хоча ваш пароль не змінювався, виконайте такі дії:

  1. Переконайтеся, що у браузері наявні всі необхідні закладки, доповнення та налаштування.
  2. Видаліть старі зашифровані дані синхронізації із сервера синхронізації:
    1. Натисніть кнопку  Налаштування.
    2. У блоці Синхронізація натисніть на кнопку Показати налаштування.
    3. Натисніть на посилання видалити під опціями блоку Синхронізація. Усі ваші дані буде видалено із сервера синхронізації, але вони залишаться в самому браузері.
  3. Увімкніть синхронізацію. Після цього ваші дані буде передано із браузера у ваш профіль на сервері.
видалити дані синхронізації
видалити особисті дані із сервера
передати особисті дані із браузера на сервер