Бета браузера

Падіння, помилки, проблеми з доступом до сайтів

Сайт не відкривається у всіх браузерах

Проблема із доступом до певного сайту в різних браузерах може бути пов'язана з обмеженнями у вашій мережі. Наприклад, із роботою програмного забезпечення (антивіруси, файрволи, віруси) або особливостями налаштування мережі на стороні провайдера (проксі-сервери тощо).

Перевірте доступ до сайту на іншому комп'ютері з іншої мережі, щоб переконатися, що сайт дійсно працює. Якщо проблеми з доступом до сайту виникли тільки на вашому комп'ютері та самостійно цю проблему вирішити не вдається, рекомендуємо звернутися з цим питанням безпосередньо до системного адміністратора, до служби підтримки провайдера або до іншого кваліфікованого фахівця.

Помилка проксі-сервера

Якщо ви бачите таку помилку, значить, підключення до інтернету у браузері налаштовано через проксі-сервер. Якщо у вашій мережі не використовується проксі-сервер, вимкніть цей параметр.

  1. Натисніть кнопку  Налаштування.
  2. У нижній частині сторінки Налаштування натисніть на кнопку Показати додаткові налаштування.

  3. У блоці Мережа натисніть на кнопку Змінити налаштування проксі-сервера.
  4. У вікні, що відкрилося, перейдіть на вкладку Підключення і натисніть на кнопку Настройки локальної мережі.
  5. У вікні, що відкрилося, вимкніть опцію Використовувати проксі-сервер для локальної мережі.

Сайт не відкривається у Яндекс.Браузері

Якщо у вас виникла проблема із завантаженням конкретного сайту, напишіть службі підтримки через форму зворотного зв'язку. Якомога докладніше опишіть ситуацію, по можливості додайте скриншот.

Мою сторінку в соціальних мережах заблоковано

Яндекс не має відношення до сайтів vk.com та odnoklassniki.ru, тому ми не можемо допомогти вам у вирішенні проблем, пов'язаних з їх роботою. Будь ласка, зверніться до адміністрації вашої соціальної мережі.

Сторінка не відкривається

Якщо браузеру не вдається відкрити сторінку, введену в Розумний рядок, він запропонує вам можливі варіанти вирішення проблеми:

  • Якщо ви неправильно набрали адресу сторінки, браузер виведе кілька посилань на сторінки зі схожою адресою або запропонує пошукати її в Яндексі.
  • Якщо сторінка була, але її нещодавно видалили, ви зможете переглянути її копію, збережену в Яндексі.
  • Якщо виникли проблеми на сервері, ви зможете переглянути збережену копію сторінки або скористатися пошуком Яндекса.

Немає доступу до соціальних мереж

Якщо Яндекс.Браузер повідомляє, що сайт соціальної мережі недоступний, спробуйте відкрити його за допомогою іншого браузера. Якщо помилка повторюється і там, то, швидше за все, доступ до сайту блокується якимись програмами (наприклад, файрволом або антивірусом). Також доступ до сайту можуть заблокувати деякі віруси.

  1. Переконайтеся, що доступ не заблоковано системним адміністратором (якщо ви намагаєтеся зайти в соціальну мережу з корпоративної мережі).
  2. Перевірте комп'ютер на наявність вірусів.
  3. Спробуйте вимкнути програми, які можуть обмежити доступ до мережі.

Якщо замість сайту соціальної мережі показується сторінка, що пропонує зазначити ваш номер телефону, то, швидше за все, ви натрапили на вірус.

На сторінці виявлено циклічну переадресацію

У цьому випадку з'являється таке повідомлення:

Рішення 1. Видалити файли cookie, встановлені сторінкою сайту

  1. Відкрийте сторінку сайту.
  2. У будь-якому місці сайту натисніть праву кнопку миші.
  3. У контекстному меню виберіть пункт Відомості про сторінку.
  4. Натисніть на посилання Показати cookie і дані сайту. З'явиться вікно, в якому перелічено всі файли cookie, які встановлені відкритою сторінкою.
  5. Виберіть cookie.
  6. Натисніть кнопку Видалити.

Рішення 2. Дозволити cookie від сторонніх сайтів

  1. Натисніть на кнопку
    [no-highlight[

    У правому верхньому куті вікна браузера

    ]no-highlight]
      Налаштування.
  2. У нижній частині сторінки Налаштування натисніть на кнопку Показати додаткові налаштування.

  3. У блоці Захист особистих даних натисніть на кнопку Налаштування вмісту...
  4. У блоці Файли cookie вимкніть опцію Блокувати дані та файли cookie сторонніх сайтів.
  5. Натисніть на кнопку Готово.

Помилка «Ви змінили пароль, але ваші особисті дані зашифровано старим»

Якщо під час синхронізації з'являється ця помилка, хоча пароль не змінювався, виконайте такі дії:

  1. Переконайтеся, що у браузері наявні всі необхідні закладки, доповнення та налаштування.
  2. Видаліть старі зашифровані дані синхронізації:
    1. Натисніть кнопку
      [no-highlight[

      У правому верхньому куті вікна браузера

      ]no-highlight]
        Налаштування.
    2. У блоці Синхронізація натисніть на кнопку Показати налаштування.
    3. Натисніть на посилання
      [no-highlight[

      Під опціями блоку Синхронізація

      ]no-highlight]
       видалити. Усі ваші дані буде видалено із сервера синхронізації, але вони залишаться в самому браузері.
  3. Увімкніть синхронізацію. Після цього ваші дані буде передано із браузера у ваш профіль на сервері.

Відкривається сторінка з проханням надіслати SMS або інший підозрілий сайт

Надсилання SMS

Якщо під час переходу на сайт Яндекса або якої-небудь соціальної мережі вам пропонують надіслати SMS, то, швидше за все, ви натрапили на вірус підміни сторінок. Прочитати докладніше, що це таке і яких заходів слід вжити в цьому випадку, можна в розділі Допомоги Підміна сайту.

Підозріла адреса сайту

Можливі випадки, коли відкривається вкладка із пропозицією оновити Яндекс.Браузер до останньої версії, але при цьому адреса сайту виглядає підозріло. Ми не рекомендуємо дотримуватися інструкцій щодо оновлення з таких сторінок. Це шахрайські сайти, створені з метою під будь-яким приводом змусити вас надіслати платне SMS.

Примітка. Пам'ятайте, що всі сайти Яндекса розміщуються в домені yandex.ua .

Докладніша інформація є в розділі Попередження про SMS-шахрайство.

Помилка «Ваш профіль несправний»

Якщо Яндекс.Браузер не може запуститися через помилку у вашому профілі, то він запуститься в режимі відновлення з чистим профілем. У цьому разі ви побачите повідомлення:

Щоб відновити дані зі старого профілю, виконайте описані нижче дії.

Якщо ви хоча б раз робили синхронізацію
  1. Натисніть на значок  Додати користувача.
  2. Введіть ім'я вашого нового профілю і натисніть на кнопку Додати.
  3. Натисніть на значок  Авторизуватися.
  4. Введіть ваш логін та пароль на Яндексі.

Після цього усі ваші дані буде перенесено в новий профіль сервера Яндекса.

Якщо ви ніколи не синхронізували профіль
  1. Натисніть на значок  Додати користувача.
  2. Введіть ім'я вашого нового профілю і натисніть на кнопку Додати.
  3. Відкрийте на локальному комп'ютері папку старого профілю %AppData%\Local\Yandex\YandexBrowser\User Data\Default.
  4. Додайте файли Cookies, History, Login Data, Web Data з папки Default у папку нового профілю %AppData%\Local\Yandex\YandexBrowser\User Data\Ім'я нового профілю. Ви можете перенести й інші файли зі старого профілю, але якщо серед них буде файл із помилкою, то браузер знову не зможе запуститися.

Якщо перенести дані зі старого профілю в новий не вдалося, повідомте про проблему службі технічної підтримки через форму зворотного зв'язку.

Докладніше про синхронізацію див. розділ Синхронізація браузера.

помилки браузер
браузер гальмує
браузер не оновлюється
циклічна переадресація
сторінка не відкривається