Бета браузера

Проблеми із відображенням вмісту сайтів

Зображення не відображаються

Можливі кілька причин, через які можуть не відображатися зображення:

ПричинаВирішення
Встановлено доповнення, що обмежують показ вмісту сторінок (наприклад, AdBlock)
  • Вимкніть на деякий час доповнення: кнопка
    [no-highlight[

    У правому верхньому куті вікна браузера

    ]no-highlight]
      Доповнення.
  • Очистьте кеш-пам'ять браузера.
Вимкнено показ зображень у налаштуваннях браузера
  • Увімкніть показ зображень: кнопка
    [no-highlight[

    У правому верхньому куті вікна браузера

    ]no-highlight]
      НалаштуванняПоказати додаткові налаштуванняЗахист особистих данихНалаштування вмісту...Зображення.
  • Очистьте кеш-пам'ять браузера.

Перезавантажте сторінку, щоб переконатися, що проблему вирішено.

Вміст сторінки відображається некоректно

Спробуйте оновити сторінку, очистити кеш браузера, вимкнути утиліти і доповнення браузера, які можуть бути причиною збою.

Рішення 1. Вимкнути утиліти

Найпоширенішою причиною проблем із відображенням сайту є використання проксі-сервера або додаткового файрвола (крім стандартного файрвола Windows). Вимкніть їх на деякий час, щоб дізнатися, чи пов'язані вони з некоректним відображенням сторінок сайту. Ми не рекомендуємо користуватися утилітами, які є причиною збою відображення сторінок.

Рішення 2. Вимкнути доповнення браузера

Вимкніть на деякий час усі доповнення браузера:

  1. Наберіть у Розумному рядку адресу browser://tune.
  2. Встановіть усі перемикачі у положення Вимк.

Докладніша інформація є в розділі Доповнення та програми.

Рішення 3. Оновити сторінку
  1. Відкрийте сторінку, на якій виникає проблема з розміткою.
  2. Натисніть комбінацію клавіш Ctrl + F5 (у Windows) або  + Shift + R (у Mac OS).
Рішення 4. Очистити кеш браузера

Щоб очистити кеш, виконайте такі дії:

  1. Натисніть на кнопку  ДодатковоОчистити історію.
  2. У списку Видалити такі елементи виберіть пункт за весь час.
  3. Увімкніть опцію файли, збережені в кеші.
  4. Вимкніть усі інші опції (якщо ви хочете очистити лише кеш браузера).
  5. Натисніть на кнопку Очистити історію.

Не відображаються рекламні блоки

Якщо у вас виникли проблеми з відображенням рекламних блоків на сайті, напишіть службі підтримки через форму зворотного зв'язку. Якомога докладніше опишіть ситуацію, по можливості додайте скриншот.

Сайт завантажується, але не працює частина функцій

Якщо ви стикнулися із проблемою в роботі сайту, напишіть службі підтримки через форму зворотного зв'язку. Якомога докладніше опишіть ситуацію, по можливості додайте скриншот.

Шрифти у браузері відображаються некоректно

  1. Натисніть правою кнопкою миші на ярлик Яндекс.Браузера і виберіть Властивості.
  2. На вкладці Ярлик у полі Об'єкт після адреси C:\Users\%username%\AppData\Local\Yandex\YandexBrowser\Application\browser.exe поставте пробіл і допишіть таке: --disable-direct-write.
  3. Якщо це не допомогло, то спробуйте увімкнути згладжування ClearType у налаштуваннях шрифтів на панелі керування Windows.

Нечіткий шрифт

Рішення 1

Перейдіть на сторінку browser://flags і вимкніть (або увімкніть, якщо її вже вимкнено) опцію DirectWrite. Перевірте відображення шрифтів у браузері після цього.

Рішення 2

Вимкніть згладжування шрифтів ClearType у налаштуваннях Windows.

  1. Відкрийте у Windows Панель керуванняСистемаДодаткові настройки системи.
  2. На вкладці Додатково у блоці Продуктивність натисніть на кнопку Параметри.
  3. На вкладці Візуальні ефекти вимкніть опцію Згладжування нерівностей екранних шрифтів.
Рішення 3

Якщо у вас встановлено програму GDIPP (http://code.google.com/p/gdipp/), вимкніть її на деякий час і перевірте, як відображаються шрифти.

не відображаються зображення
не відтворюється флеш
винятки для сайтів
сторінка відображається некоректно
сайт не відкривається