Браузер (класичний iнтерфейс)
Рекомендації у браузері

Немає доступу до соціальних мереж

Якщо Яндекс.Браузер повідомляє, що сайт соціальної мережі недоступний, спробуйте відкрити його за допомогою іншого браузера. Якщо помилка повторюється і там, то, швидше за все, доступ до сайту блокується якимись програмами (наприклад, файрволом або антивірусом). Також доступ до сайту можуть заблокувати деякі віруси.

  1. Переконайтеся, що доступ не заблоковано системним адміністратором (якщо ви намагаєтеся зайти в соціальну мережу з корпоративної мережі).
  2. Перевірте комп'ютер на наявність вірусів.
  3. Спробуйте вимкнути програми, які можуть обмежити доступ до мережі.

Якщо замість сайту соціальної мережі показується сторінка, що пропонує зазначити ваш номер телефону, то, швидше за все, ви натрапили на вірус.