Браузер (класичний iнтерфейс)
Рекомендації у браузері

Помилка «Ви змінили пароль, але ваші особисті дані зашифровано старим»

Якщо під час синхронізації з'являється ця помилка, хоча пароль не змінювався, виконайте такі дії:

  1. Переконайтеся, що у браузері наявні всі необхідні закладки, доповнення та налаштування.
  2. Видаліть старі зашифровані дані синхронізації:
    1. Натисніть кнопку
      [no-highlight[

      У правому верхньому куті вікна браузера

      ]no-highlight]
        Налаштування.
    2. У блоці Синхронізація натисніть на кнопку Показати налаштування.
    3. Натисніть на посилання
      [no-highlight[

      Під опціями блоку Синхронізація

      ]no-highlight]
       видалити. Усі ваші дані буде видалено із сервера синхронізації, але вони залишаться в самому браузері.
  3. Увімкніть синхронізацію. Після цього ваші дані буде передано із браузера у ваш профіль на сервері.