Браузер (класичний iнтерфейс)
Рекомендації у браузері

Технічна підтримка

Якщо під час роботи з браузером виникли проблеми і ви не знайшли їх вирішення в Допомозі, вам допоможе служба підтримки Яндекса.

Щоб надіслати повідомлення службі підтримки, виконайте такі дії:

  1. Натисніть на кнопку
    [no-highlight[

    У правому верхньому куті вікна браузера

    ]no-highlight]
      ДодатковоПовідомити про проблему. Відкриється нова вкладка Зворотний зв'язок.
  2. Почніть заповнювати поле Опис проблеми. У міру введення тексту під полем з'являтимуться підказки з вирішенням типових проблем.
  3. Якщо жодна із підказок не підходить до вашого випадку, докладно опишіть проблему.
    Необхідна інформація
    • покроковий опис ваших дій перед тим, як браузер видав помилку;
    • текст повідомлення про помилку, що з'явився;
    • тип комп'ютера (PC, ноутбук, планшет), потужність процесора, обсяг оперативної пам'яті;
    • посилання на сторінку, де виникла проблема;
    • адреса електронної пошти для зворотного зв'язку;
    • знімок екрана з повідомленням про помилку.

      Примітка. За замовчуванням до повідомлення додається скриншот сторінки, з якої ви перейшли у Зворотний зв'язок. За потреби ви можете прикріпити інший файл або не додавати скриншот взагалі.

  4. Натисніть на кнопку Надіслати.

До вашого звіту про помилку буде додано інформацію про операційну систему і Яндекс.Браузер на вашому комп'ютері.

техпідтримка Яндекса
повідомити у техпідтримку
видалити браузер
звіти про збої